איך לשלוט על גמירה מהירה

למרות שעל פני השטח ובשיח הכללי הדבר איננו בא לידי ביטוי, הרי שבשיח בין בני אותו המין (גברים עם גברים ונשים עם נשים), הנושאים המיניים נמנים עם נושאי השיחה הפופולאריים ביותר. בין שאר הנושאים, יש לא מעט דיונים בכל הקשור לאיכות התפקוד של הצדדים בקשר המיני, ובעיקר בכל מה שקשור במשך הזמן שבו יכול הגבר למשות את המגע המיני. ואם לצמצם את הדברים לכדי צמד מילים – גמירה מהירה של גברים היא נושה חשוב. מדוע יש גמירה מהירה אצל גברים אחרים, ואחל אחרים היא פחות באה לידי ביטוי? אילו דרכם קיימות לשליטה על גמירה מהירה? כיצד יכולים תכשירים רפואיים איכותיים לשפר את הנושא? בשורות הבאות נעסוק בסוגיו האלה.

מדוע יש שפיכה מוקדמת אצל גברים

שפיכה מוקדמת היא תוצאה של חוסר היכולת של הגבר לשלוט בתזמון ובאופן שבו יגיע לפורקן – כלומר יפלוט את הזרע ויסיים בכך, לפחות באופן זמני, את המגע המיני. באופן עקרוני, שפיכה מוקדמת היא עניין יחסי, אם מודדים אותה ביחס לזמן הנדרש מבת הזוג להגיע לאורגזמה. נמצאנו למדים, לפיכך, שלא מספיק שהשפיכה תתבצע בתוך אבר המין הנשי, אלא שחשוב לא פחות שהשפיכה תתבצע קרוב ככל האפשר למועד שבו האישה עצמה מגיעה לפורקן. ככל שהקשר בין בני הזוג חזק יותר, כך לומד הגבר לזהות את הסימנים המקדימים ולכוון את עצמו למועד הנכון לגמירה. שפיכה מוקדמת היא כאשר הגבר לא מסוגל לבצע את התפקיד הזה. גמירה מוקמת היא תוצאה של פסיכולוגיה – העבר הבנה של הגבר באשר לחשיבות הנושא ופיזיולוגיה – העדר יכולת שלו לשלוט בצורה טובה ולעכב את השפיכה.

איך לשלוט על גמירה מהירה

שליטה על גמירה מהירה צריכה לשלב הגדרת היכולת המנטאלית של הגבר לשלוט בעצמו ולהאריך את משך המגע המיני, כולל תרגילים שנועדו בדיוק לשם כך ואמורים להתבצע מדי יום, ואפילו כמה פעמים ביום. בנוסף, יש לעשות שימוש בתרופות ותכשירים רפואיים איכותיים. חברת קמגרה ישראל מייבאת ומשווקת תכשירים רפואיים מבית היוצר של Ajanta pharm, חברה המתמחה בייצור תכשירים רפואיים. החברה משווקת את המוצרים שלה בכל רחבי העולם, וקמגרה ישראל מייבאת אך ורק את המוצרים שאושרו לשימוש במדינה. התכשירים מגבירים את היכולות של המשתמשים בהם ומשפרים את התפקוד המיני שלהם. מעוניינים לדעת עוד? אתם בהחלט במקום המתאים והנכון ביותר עבורכם. כדאי ליצור קשר כעת ולעשות צעד חשוב לשיפור התפקוד המיני.