החיפוש אחר פתרון מעכב שפיכה
פתרון מעכב שפיכה

החיפוש אחר פתרון מעכב שפיכה

שדרג את חיי המין שלך

  • תוצאות מהירות ואפקטיביות
  • מונע שפיכה מהירה / מוקדמת
  • אינו משפיע על איכות הזקפה
  • מגביר את הבטחון, החשק המיני והליבידו

אם כבר מאסתם בכל שיטות הממבו ג'מבו, המטפלים ההזויים והכדורים המיותרים – יש לנו את הפתרון עבורכם. היום כבר אין צורך ללכת למטפלים מפוקפקים, יש לכם פתרון טבעי שיעזור לכם להחזיר את הגבריות שלכם.
ג'ל Super Deluxion הוא ג'ל שקוף חסר ריח המיוצר ממרכיבים טבעיים בלבד. הג'ל גורם לאלחוש האיבר ברמה שעוזרת לך לשלוט בתזמון האורגזמה שלך, אך לא פוגעת בהנאה של קיום יחסי המין, ובנוסף גם מחזק את כוח הגברא שלך.
את הג'ל מורחים על איבר המין כ – 20 דקות לפני הפעילות המינית, ואתם מוכנים לצאת לדרך.
אם אתם מחפשים דרך להחזיר את השליטה לידיים שלכם, אין ספק שג'ל Super Deluxion הוא הפתרון האולטימטיבי. הפתרון הכי טבעי, הכי יעיל, הכי נוח, הכי זול והכי דיסקרטי שעומד לרשותכם. פתרון ישיר, בלי שטויות, בלי מרשם רופא.

בקיצור, גבר – אתה צריך קצת Super Deluxion בחיים שלך.

כבר שנים רבות שאני מתמודד עם הבעיה הזו – שפיכה מוקדמת. הבעיה התעוררה שוב ושוב עם כל בת זוג שהייתה לי, ותמיד הרגשתי שאני מסוגל ליותר. 

הסיפור הזה היה קורה באופן דיי קבוע, והוא בדרך כלל הולך ככה : אנחנו יוצאים לדייט בבר, הכל זורם והכל טוב, שותים כמה משקאות והעניינים מתחממים. היא שואלת אם אלי או אליה, אני עונה שאני גר קרוב ומקווה שהפעם זה יהיה אחרת.  אנחנו יוצאים מהבר ומתחילים ללכת לכיוון הדירה שלי, מחובקים ומאושרים. מה שהיא לא יודעת, שבפנים אני רק חושב על איך אני מצליח להחזיק יותר משתי דקות. אני מתפלל שאולי איתה זה יהיה שונה, ואני אצליח להחזיק את עצמי – רק להגיע לאורגזמה יחד איתה, זה כל מה שאני מבקש. מגיעים אלי, אני שואל אם היא רוצה לשתות משהו, היא תופסת אותי ודוחפת אותי לחדר השינה בנשיקות. בגדים עפים באוויר ואנחנו מיד מתחילים לשכב. זה מתחיל בהנאה ותשוקה מטורפת, המתח המיני אדיר. אבל גם הפעם, אחרי שתי דקות סוערות ומהנות, זה נגמר. כמה כיף, ככה מהיר. 

תמיד רציתי להיות גבר שמחליט מתיי הוא גומר, גבר בטוח בעצמו שיודע שהאישה שלו מגיעה לאורגזמה. כגבר הסובל מבעיה של שפיכה מהירה, כבר ניסיתי כל שיטה אפשרית – כדורים מוזרים, טיפולים הזויים, אפילו חשבתי על אחד מהניתוחים המפוקפקים האלו. 

האמת היא, שאפילו ניסיתי שני קונדומים בבת אחת.

שום דבר לא עזר באמת, גיליתי שכל הפתרונות האלו לא באמת עובדים. עד שמצאתי את הפתרון שנכון עבורי, פתרון מעכב שפיכה שעובד באמת. מאז אני בעננים, הסקס מעולה ובת הזוג הנוכחית שלי אומרת שאני הכי טוב שהיה לה. איכות החיים שלי השתפרה פלאים, אני עובד יותר טוב, אני שמח יותר – החיים פשוט יפים. 

יש כמה דברים שעוזרים לי, דברים ששינו את החיים שלי. באינטרנט תמצאו המון אופציות, אולי יותר מדי, שטוענות שהן ה-פתרון בתחום של מעכב שפיכה. בים כל כך גדול של אופציות אפשר להיאבד, קשה לדעת מה עובד, ומה סתם עושה חור בכיס. לי עזרו 3 דברים כשחיפשתי פתרון מעכב שפיכה, ואני מקווה שהם יעזרו גם לכם.

לקבלת שיחה חוזרת מלאו את הפרטים

נקודת מיליון הדולר

הנקודה הזו יכולה להיות הדבר שיושיע אתכם. כאשר אתם מקיימים יחסי מין, ממש לפני השפיכה, הושט יד לחלק שבין פי הטבעת לבין שק האשכים.שם תרגיש בליטה שיושבת על צינור השופכה – לחץ עליה בחוזקה. הלחיצה אמורה לעצור את השפיכה, ואחרי כמה דקות של מנוחה, הזקפה תחזור ותוכל להמשיך לקיים יחסי מין. הזהרו עם הלחיצה, דאגו שהיא תהיה במיקום הנכון ולא חזקה מדי. אם תבצעו את הטכניקה בצורה לא נכונה, אתם יכולים לחוות תופעה הנקראת שפיכה הפוכה, שיכולה לגרום לבעיות פוריות בהמשך

אימון שרירי הPC

נסו לעצור את השתן שלכם, מרגישים את כיווץ השרירים האלו? אלו השרירים שגם אחראים על השפיכה שלכם, ואם תחזקו אותם, אולי תוכלו למנוע את השפיכה שלכם. הטענה הזו נפוצה בטנטרה ההודית והטאואיזם הסיני, ויכול להיות שזה יהיה הפתרון שיעזור לכם להימנע משפיכה מוקדמת. אמנו את השרירים על ידי כיווצם למשך מספר שניות, שחרור, ושוב כיווץ.

Super Deluxion – הסוד שלי להצלחה

חיזקתי את שרירי רצפת האגן שלי, לחצתי על נקודת מיליון הדולר – זה עבד קצת, אבל לא עשה שינוי מהותי. ואז – התחלתי למרוח את הג'ל של Super Deluxion. מאז שמצאתי את המוצר את הזה, חיי המין שלי השתנו מקצה לקצה, וכל השיטות והאימונים פתאום עבדו מעולה. לא האמנתי שג'ל, רק ג'ל, יכול לעשות שינוי כל כך גדול. Iיותר מזה, הוא גם טבעי לגמרי, לא יקר בכלל ולא דורש מרשם רופא.

אין הרבה משחקים עם הג'ל המדהים הזה, אני מורח אותו 20 דקות לפני קיום יחסי המין וזה הכל. הוא מאלחש את איבר המין שלי לרמה שאני נהנה מהסקס, אבל לא מאבד שליטה. אני שולט בשפיכה שלי, אני מרגיש שאני הבוס במיטה.

ג'ל סופר דילקשן הוא מוצר מהפכני שעוזר מאוד למי שמחפש מעכב שפיכה מוקדמת שעושה את העבודה. היום אני בטוח בעצמי, אני יודע שאני יכול לספק את האישה שלי ולעשות אותה מאושרת. היום כבר אין מצב של מבוכה או בושה – אני גומר כשאני מחליט, ויכול להנות מחיי מין טובים הרבה יותר. אני כבר למדתי איך לגמור לאט ולשלוט במצב,עכשיו? עכשיו הגיע הזמן שלך.

אל תתפשר על חיי המין שלך, במיטה אין מקום לטעויות.

לקוחות ממליצים

לקוחות ממליצים על סופר דילקשן
סרטון הסבר על המוצר סופר דילקשן