פתרון בעיית שפיכה מהירה
פתרון בעיית שפיכה מהירה

פתרון בעיית שפיכה מהירה

זה פוגע מאוד בביטחון העצמי וזה בטח לא נעים להודות בזה, אבל יש אחוז לא מבוטל מהגברים שסובלים מהבעיה הזו. הם נמצאים סוף סוף עם בת הזוג לבד, באינטימיות בלי שאף אחד יפריע מסביב, מתחממים, נכנסים לעניינים ו…הופ! זה נגמר… זה מתסכל את בת הזוג שלא הספיקה ליהנות וזה בטח פוגע בגבריות.

פתרון בעיית שפיכה מהירה מתחילה עם הודאה בבעיה. הבעיה היא שיש לא מעט גברים שסובלים ממנה, נרתעים מלהיכנס למצבים אינטימיים ופוגעים בזוגיות שלהם או מקטינים את הסיכויים לזוגיות עתידית. אז מה עושים במצב כזה? איך אפשר להתגבר על הבעיה? איך אפשר לפתור אותה? מסתבר שיש דרכים, מהן רפואיות ומהן אלטרנטיביות. אז הנה כמה מהדרכים הללו שצריך להכיר.

שדרג את חיי המין שלך

  • תוצאות מהירות ואפקטיביות
  • מונע שפיכה מהירה / מוקדמת
  • אינו משפיע על איכות הזקפה
  • מגביר את הבטחון, החשק המיני והליבידו

אם כבר מאסתם בכל שיטות הממבו ג'מבו, המטפלים ההזויים והכדורים המיותרים – יש לנו את הפתרון עבורכם. היום כבר אין צורך ללכת למטפלים מפוקפקים, יש לכם פתרון טבעי שיעזור לכם להחזיר את הגבריות שלכם.
ג'ל Super Deluxion הוא ג'ל שקוף חסר ריח המיוצר ממרכיבים טבעיים בלבד. הג'ל גורם לאלחוש האיבר ברמה שעוזרת לך לשלוט בתזמון האורגזמה שלך, אך לא פוגעת בהנאה של קיום יחסי המין, ובנוסף גם מחזק את כוח הגברא שלך.
את הג'ל מורחים על איבר המין כ – 20 דקות לפני הפעילות המינית, ואתם מוכנים לצאת לדרך.
אם אתם מחפשים דרך להחזיר את השליטה לידיים שלכם, אין ספק שג'ל Super Deluxion הוא הפתרון האולטימטיבי. הפתרון הכי טבעי, הכי יעיל, הכי נוח, הכי זול והכי דיסקרטי שעומד לרשותכם. פתרון ישיר, בלי שטויות, בלי מרשם רופא.

בקיצור, גבר – אתה צריך קצת Super Deluxion בחיים שלך.

פתרונות רפואיים

פתרון בעיית גמירה מהירה יכול להיות פתרון רפואי, פתרון שהעיקרון שלו פשוט – הפחתת התחושה באיבר המין של הגבר כדי שלא יגיע לשיא מהר מידי, ואז לאחר מספיק זמן הוא יוכל ליהנות עד הסוף. הפתרונות הרפואיים לשפיכה מהירה מתחילים עם משחות שונות שיכולות להיות בעוצמות שונות, בהתאם לסף הגירוי של הגבר. יש גם תרופות מקבוצת SSRI  שמאריכות את משך ההשהייה בזמן קיום היחסים, ויש את משכך הכאב טרמדול שגם הוא נמצא כמפחית תחושה באיבר המין של הגבר.

פתרונות נוספים

יש כמובן מעבר לפתרונות רפואיים גם פתרונות נוספים אלטרנטיביים. פתרון אחד הוא תרגול של טנטרה שזו היא שיטה הודית שעיקרה הוא תרגול צבירת האנרגיה המינית ללא שחרור שלה. טנטרה אפשר לתרגל לבד או עם בת הזוג, וצריך כמובן ללמוד עם מי שמומחה בתחום. עוד שיטה שמסייעת לפתרון בעיית שפיכה מהירה היא תרגול של שרירי האגן. תרגילים של שחרור וכיווץ של שרירי האגן עשויים לסייע בשליטה בשפיכה.

לא משנה איך מצליחים להתגבר על הבעיה או לפחות להקטין אותה, פתרון בעיית שפיכה מהירה הוא חשוב מאין כמוהו ליחסים הזוגיים, לתקשורת עם בת הזוג וכמובן לביטחון העצמי של הסובל מהבעיה. צריך להתחיל עם רצון לקבלת עזרה, ואז גם מגיעים להצלחות.