איך מונעים שפיכה מוקדמת – סיפור אמיתי
איך מונעים שפיכה מוקדמת

איך מונעים שפיכה מוקדמת – סיפור אמיתי

שדרג את חיי המין שלך

  • תוצאות מהירות ואפקטיביות
  • מונע שפיכה מהירה / מוקדמת
  • אינו משפיע על איכות הזקפה
  • מגביר את הבטחון, החשק המיני והליבידו

אם כבר מאסתם בכל שיטות הממבו ג'מבו, המטפלים ההזויים והכדורים המיותרים – יש לנו את הפתרון עבורכם. היום כבר אין צורך ללכת למטפלים מפוקפקים, יש לכם פתרון טבעי שיעזור לכם להחזיר את הגבריות שלכם.
ג'ל Super Deluxion הוא ג'ל שקוף חסר ריח המיוצר ממרכיבים טבעיים בלבד. הג'ל גורם לאלחוש האיבר ברמה שעוזרת לך לשלוט בתזמון האורגזמה שלך, אך לא פוגעת בהנאה של קיום יחסי המין, ובנוסף גם מחזק את כוח הגברא שלך.
את הג'ל מורחים על איבר המין כ – 20 דקות לפני הפעילות המינית, ואתם מוכנים לצאת לדרך.
אם אתם מחפשים דרך להחזיר את השליטה לידיים שלכם, אין ספק שג'ל Super Deluxion הוא הפתרון האולטימטיבי. הפתרון הכי טבעי, הכי יעיל, הכי נוח, הכי זול והכי דיסקרטי שעומד לרשותכם. פתרון ישיר, בלי שטויות, בלי מרשם רופא.

בקיצור, גבר – אתה צריך קצת Super Deluxion בחיים שלך.

לא משנה מה עשיתי, זה קרה שוב.

מה לא ניסיתי? לקחתי כדורים מוזרים, התחלתי לעשות יותר ספורט, הלכתי למטפלים במקומות מוזרים, מטפלים שהם הכלאה בין מכשפים לבין אנשים משוגעים לחלוטין. אבל שום דבר לא עזר, וחזרתי לאותה הנקודה, רק עם קצת פחות כסף בחשבון הבנק. כבר התחלתי להתייאש, לא האמנתי שאמצא דרך לשפר את חיי המין שלי. המשכתי לצאת עם נשים, אך תמיד דאגתי מהרגע שבו נגיע למיטה. בכל פעם שהגעתי עם בחורה למיטה, הייתי בלחץ מטורף שזה שוב יקרה לי. אני רוצה לומר שהוא לא אכזב אותי, אבל הוא אכזב אותי ובגדול, בכל פעם מחדש.

שוב אני אצטרך להתנצל, והיא תגיד שהכל בסדר – אבל אני יודע שלא הכל בסדר. שפיכה מוקדמת זה עניין רציני, וצריך לדבר עליו ולטפל בו, בלי בושה.אם הגעתם לכאן, כנראה שגם אתם גברים שמחפשים את התשובה לשאלה האלמותית – איך מונעים שפיכה מוקדמת.

אל תדאגו, אתם לא לבד, יש עוד הרבה כמונו, 20%-40% מהאוכלוסייה הגברית סובלים מתסמינים של שפיכה מוקדמת. בשביל להבין איך מונעים שפיכה מוקדמת, אנחנו בראש ובראשונה צריכים להבין מה זה שפיכה מוקדמת, ומה גורם לזה.

לקבלת שיחה חוזרת מלאו את הפרטים

מה זה שפיכה מוקדמת?

שפיכה מוקדמת מוגדרת כמצב שבו הגבר גומר לפני בת או בן הזוג שלו. המצב אינו מוגדר על ידי מספר דקות אבסולוטי – זה לא "פחות מ – 3 דקות, יש לך שפיכה מוקדמת". בעצם, כל מצב שבו אתה כגבר גומר לפני שרצית לגמור, או לפני שבת הזוג שלך רצתה שתגמור – הוא מצב שבו יש חשש ממשי לשפיכה מוקדמת.

אני גיליתי שאני סובל מהבעיה במערכת היחסים האחרונה שלי, לפני שנתיים. מאז – זה לא השתנה, והמשכתי לסבול מהבעיה עם בנות הזוג האחרות שלי. חיפשתי וחיפשתי איך לא לגמור מהר וכלום לא עזר, עד שמצאתי את הפתרון המושלם עבורי, זה שעשה את השינוי הכי גדול מכל הטיפולים ומכל התרופות שניסיתי.

הפתרון שמצאתי במקרה – Super Deluxion!

כמו שכבר הבנתם, הייתי מיואש מהבעיה שלי, פשוט לא הצלחתי להבין איך מונעים שפיכה מוקדמת. כל בחורה שהייתי איתה, כל סטוץ מזדמן, זה קרה שוב. מעבר לטיפולים ההזויים שעברתי, הכדורים המגעילים שלקחתי שלא עשו שום השפעה, גם ניסיתי עוד הרבה שיטות אחרות. חברים שלי אמרו לי לחשוב על החבר'ה מהצבא – זה לא עזר, זה סתם היה מוזר.

קראתי באינטרנט שאפשר לנסות לפתור משוואה מתמטית בראש בזמן הסקס – עדיין גמרתי מהר, אבל לפחות קצת חידדתי את כישורי המתמטיקה שלי. אפילו ניסיתי לשים שני קונדומים – אבל אז כבר לא הרגשתי שום דבר.

ואז, קרה הדבר ששינה את חיי.

דיברתי עם חבר שלי, נו, מאלו שיודעים הכל. שאלתי אותו איך מונעים שפיכה מהירה. הוא המליץ לי על Super Deluxion. הוא אמר לי שזה ג'ל מהפכני, טבעי, זול ושהוא אשכרה עושה את מה שהוא אמור לעשות. הוא אמר שיש לו חבר מהעבודה שהשתמש בזה וזה עזר לו בטירוף, וכמובן שחשבתי מיד שבטח החבר הזה עושה כסף מהמוצר.

אמרתי לו שהוא מדבר שטויות, שאין מצב שאני זורק עוד כסף לפח ושאין מה לעשות עם הבעיה שלי. ואז, הגיע יום ההולדת שלי, והחבר שלי החליט לקנות לי מתנה מיוחדת – לא אחר מג'ל Super Deluxion. כמובן שמיד אמרתי לו שזו מתנה מוזרה ושאני לא הולך להשתמש בזה, וזרקתי את זה למגירה.

הכל השתנה כשבאה אליי לדירה בחורה שבאמת ממש התחברתי אליה.זה היה כבר אחרי 10 דייטים, כבר ממש היינו זוג, ואת הסקס היא רצתה לשמור לרגע מיוחד. היא הלכה לשירותים לכמה דקות, ומיד התחלתי להילחץ, כרגיל. אמרתי לעצמי, פאק איט, מה רע? ננסה.

בהוראות כתוב למרוח 20 דקות לפני קיום יחסי המין – אז מרחתי. התחלנו את המשחק המקדים, ומהר מאוד כבר הגענו לשלב החדירה. אויי, כמה חששתי, עד שהתחלנו לשכב. מיד ההרגשה הייתה קצת שונה, הרגשתי הנאה, זה לא שזה אלחש אותו לגמרי. אבל זה גרם לי לשלוט בו, הרגשתי שאני באמת מחליט מתי אני גומר.

וזה באמת מה שקרה, החזקתי כמה שרציתי, והיא אפילו גמרה לפני. הבחורה הזו, היא החברה שלי עד היום, וחיי המין שלי איתה הם הכי טובים שהיו לי אי פעם. והחבר שנתן לי את הג'ל? הוא קיבל חתיכת מתנה ביום הולדת שלו.

לפעמים, במקום להיות סקפטיים – צריך לתת צ'אנס, אי אפשר לדעת מאיפה הפתרון יגיע.

לקוחות ממליצים

לקוחות ממליצים על סופר דילקשן
סרטון הסבר על המוצר סופר דילקשן