בעיית שפיכה מהירה – מה זה אומר?
בעיית שפיכה מהירה

בעיית שפיכה מהירה – מה זה אומר?

שדרג את חיי המין שלך

  • תוצאות מהירות ואפקטיביות
  • מונע שפיכה מהירה / מוקדמת
  • אינו משפיע על איכות הזקפה
  • מגביר את הבטחון, החשק המיני והליבידו

אם כבר מאסתם בכל שיטות הממבו ג'מבו, המטפלים ההזויים והכדורים המיותרים – יש לנו את הפתרון עבורכם. היום כבר אין צורך ללכת למטפלים מפוקפקים, יש לכם פתרון טבעי שיעזור לכם להחזיר את הגבריות שלכם.
ג'ל Super Deluxion הוא ג'ל שקוף חסר ריח המיוצר ממרכיבים טבעיים בלבד. הג'ל גורם לאלחוש האיבר ברמה שעוזרת לך לשלוט בתזמון האורגזמה שלך, אך לא פוגעת בהנאה של קיום יחסי המין, ובנוסף גם מחזק את כוח הגברא שלך.
את הג'ל מורחים על איבר המין כ – 20 דקות לפני הפעילות המינית, ואתם מוכנים לצאת לדרך.
אם אתם מחפשים דרך להחזיר את השליטה לידיים שלכם, אין ספק שג'ל Super Deluxion הוא הפתרון האולטימטיבי. הפתרון הכי טבעי, הכי יעיל, הכי נוח, הכי זול והכי דיסקרטי שעומד לרשותכם. פתרון ישיר, בלי שטויות, בלי מרשם רופא.

בקיצור, גבר – אתה צריך קצת Super Deluxion בחיים שלך.

שפיכה מהירה היא בעיה של גברים בקיום יחסי המין, והיא בעיה אמיתית עם השלכות אמיתיות.  מדובר בבעיה שפוגעת בחיי המין באופן משמעותי. למה זה כל כך בעייתי? כי צריך שניים לטנגו, וגם לסקס. ברגע שאתה גומר, הזקפה שלך יורדת והחשק המיני נופל משמעותית. אנחנו, הגברים, לא יכולים לקפוץ חזרה לעניינים. לוקח לנו הרבה זמן עד שאנחנו מוכנים לפעילות מינית שוב, ולעיתים זה גם לא קורה באותו יום.

לכן אם קורה מצב שבו אתה גומר לפני שבת הזוג שלך הספיקה, היא כנראה לא תצליח לחוות אורגזמה בכלל. אתה, מן הסתם, רוצה שהיא תגיע לאורגזמה, נכון?

אז אתה שואף לא לגמור עד שהיא לא גומרת, כדי ששניכם תיהנו מהתענוג. ואם לפעמים קורה מצב שאתה לא שולט בזה וגומר הרבה לפני שתכננת, הכיף קצת נהרס.

אבל איך אפשר לדעת אם אנחנו סובלים מבעיית שפיכה מהירה?

לקבלת שיחה חוזרת מלאו את הפרטים

בחן את עצמך – תסמינים של שפיכה מהירה

לא כל אחד שלא מרוצה מיחסי המין שלו, סובל משפיכה מוקדמת. חשוב שתדע מה הבעיה שלך, כדיי שתדע איך לטפל בה כמו שצריך.

הנה 3 תסמינים נפוצים של בעיית שפיכה מהירה, כדיי שתדע אם גם אתה סובל מהבעיה:

  1. גומר לפני בת הזוג שלך? אם אתה גומר את העניין וסוגר את הבאסטה עוד לפני שהאישה שלך בכלל התחילה, כנראה שאתה סובל משפיכה מוקדמת. כמובן שאם לוקח לאישה שלך כשעה להגיע לאורגזמה זו משימה קשה, גם למי שלא סובל משפיכה מהירה. מדובר על אישה ממוצעת שמסוגלת להגיע לאורגזמה בטווח נורמטיבי של עד חצי שעה. אמורה להיות לך שליטה על השפיכה שלך, גם אם זה אומר לעצור לפני השפיכה ולהמשיך כשאתה פחות מגורה. אם אתה לא יכול להחזיק את זה וזה יוצא בלי שתכננת, אתה כנראה סובל משפיכה מהירה.
  2. רק התחלתם וכבר סיימת? אם התחלתם את יחסי המין, ובתוך דקה-שתיים כבר סיימת, יכול להיות שאתה סובל מבעיית שפיכה מהירה. שוב, לא מצופה ממך שתחזיק שעות, אבל זה גם לא אמור להיגמר כל כך מהר. אמורה להיות לך היכולת לקיים יחסי מין לפני השפיכה לפחות מספר דקות מתחילת קיום יחסי המין.
  3. לא מזהה את נקודת האל-חזור? גבר שיכול לעצור לפני שהוא גומר, הוא גבר ששולט בשפיכה שלו. אתה צריך שתהיה לך את היכולת לזהות מתיי אתה כמעט מגיע לאורגזמה, ואז תוכל לעצור שם לפני שתמשיך. אם אתה לא מצליח לזהות את הנקודה הזו, שנקראת "נקודת האל-חזור", אתה לא תוכל לשלוט במועד השפיכה. מצב כזה הוא תסמין נפוץ לסובלים מהבעיה של שפיכה מהירה.

עכשיו כשאתם יודעים אם גם אתם חלק מ – 20-40 אחוזים מהאוכלוסייה הגברית, הסובלים מהבעיה, יש לנו גם חדשות טובות. לפניכם הפתרון המתקדם ביותר בתחום של בעיית שפיכה מהירה, כדיי שתוכלו להתחיל ליהנות מחיי מין מספקים ומלאי ביטחון.

הג'ל המהפכני שנפטר מהשפיכה המהירה

אם אתם כבר אובדי עצות, וחושבים שאין פתרון שיכול לעזור לכם – אל תתייאשו. בעזרת ג'ל Super Deluxion, החיים שלכם יראו אחרת לגמרי. מה שהג'ל הזה עושה, הוא לאלחש את איבר המין שלכם במידה מדויקת להפליא, כך שתוכלו ליהנות מיחסי המין אך גם לשלוט בשפיכה שלכם.

השינוי שהוא עושה בחיי המין של גברים וזוגות, הוא פשוט מדהים. ואם זה לא מספיק, הוא גם לא יקר, לא צורך מרשם רופא ולא מכיל חומרים כימיים (טבעי  100% מחומרים המאושרים על ידי משרד הבריאות. הג'ל שקוף וחסר ריח, וכל מה שעליכם לעשות הוא למרוח אותו על איבר המין כ – 20 דקות לפני קיום יחסי המין.

נשמע פשוט, נכון? זה באמת פשוט!

היום כבר אין צורך לקחת כדורים מפוקפקים, לשלם אלפי שקלים למטפלים שרלטנים או לחשוב בלי הפסקה איך לגמור לאט כל מה שצריך לעשות זה למרוח את הג'ל וליהנות – בגדול! כי היום יש פתרון שעובד, Super Deluxion.

לקוחות ממליצים

לקוחות ממליצים על סופר דילקשן
סרטון הסבר על המוצר סופר דילקשן